2 Oct 2012

Aku banned ASTRO

Salam,

Luahan hati di pagi hari. Ai da geram nih, membuak-buak rasa di dada. Ceritanya bermula begini...

Ai mengaku ai memang jarang nak tgk surat kat mail box kat bawah tuh. Bukan apa,kadang-kadang ai pergi,sampah iklan kete la,iklan perabot la... menyemak je ai tengok. Da la dulu ai punya box tu barai dikerjakan budak2 vodo+vangang nakal.

So, hari Ahad nak kuar tu,ai g la menjengah sekejap sebab da lama tak tengok. Rupanya ada bil lektrik ngn bil ASTRO dlm tuh. So semalam (isnin) ai pon bayar la dengan menggunakan kaedah online melalui Maybank2u.

Yang buat ai hangin ialah apabila ai sampai ke rumah dlm keadaan penat lelah dan ingin merehatkan minda menonton Hagemaru, tiba-tiba ada tulisan nih...



























 'Your smartcard are inactive. Please call bla bla bla bla.....'





Ni yg ai geram nih. Agok la, bayar da kot! Tanpa berlengah lagi ai terus la call ASTRO nih. Dalam hati ai berkata,"memang nak kena maki nih!". Dah la iklan lagu-lagu banyak,dekat seploh minit baru dpt ckp dengan opeator. ASTRO SUCKS. 

Hasil dari makian dan cacian ai semalam, Penyambungan semula kena bayar RM20. Pastu ai geram terus ai terminate mini package. Amik kau. Tinggal basic je. Mula la nyesal pastuh. Ahh... pedulikan. Kardashian leh tgk online *sedapkan hati sendiri* 

Moral of the story:

1- selalu tgk bil kat post box
2- Bayar bil sebelum tarikh akhir kalau taknak kena potong
3-No matter what, ASTRO tetap SUCKS.wtf.





No comments:

Post a Comment