11 Jul 2012

it's ok..we're human

Hello,

Xde idea nak tulih apa sebenarnya. Banyak nak cerita tapi tahap kemalasan melanda diri,takleh nak buat apa.

pic: google


To me, benda ni normal. Tak semua orang suka kita,kita pon tak suka semua orang. Biasala tuh, kalau dah namanya manusia tak lepas dari melakukan kesilapan. Antara sedar dgn tak je. Yang hipokrit tuh belambak. Kalau setakat depan baik belakang cam harem tu da kira perkara biasa dah tuh.


Moralnya kita kena pandai2 pilih la. Kita pon da besar,da mumayyiz pon. Dah tahu beza mana yang betul mana yang salah. Kita pon bukan selalunya betul,ada jugak buat salah. So,takyah nk pening2 fikir pasal perasaan ke hati orang ke...sebab orang pon tak fikir pasal kita.



LIVE YOUR LIFE

No comments:

Post a Comment