28 Nov 2012

Jom Heboh-Day 1

Salam,

Lecak. Padang MPK 2 dah macam bendang ai tengok. Adesss.. Malam sebelum tu buat keje sampai pukul 4 pagi takdelah teruk sampai camni rasanya. 

Sampai je kat Padang MPK2 tu ok lagi still leh pakai selipar. Tapi bila da kat tengah-tengah padang... amik ko! Kaki ayam terus. Ye la kalau pakai selipar nanti dia mercik ke baju. So gamble je la jalan kaki ayam ke booth. Dah macam hape je. Sakai pon tak camnih.

So far memang best dapat join KJH nih. Artis lalu lalang depan muka korang. Tapinya tu la.... x sempat nak berjalan ke mana sebabnya kaki da bersih. Kang nak meredah lecak ni da satu keje lak nak cari air basuh kaki. Dorg pakai boot ok la.

Sambung next entry



Pagi sebelum hujan
Petang selepas hujan
Zaim pengacara MHI edar RSE dr JKJR.

No comments:

Post a Comment