22 Nov 2012

Apa masalah korang?

Salam,

Beberapa keping gambar diambil sepanjang laluan pejalan kaki berhadapan blok B dan C kuaters Penjawat Awam. Entah tak paham apa la yang susah sgt nak pegi buang sampah kat tempat pembuangan sampah depan tuh ha.

Pelik dengan tahap mentaliti manusia camni. Harap je balajar tinggi ada diploma ngan ijazah bagai. Sia-sia mak bapak anta pergi belajar tapi tak menggunakan kepala hotak yang dianugerahkan oleh tuhan dengan betol. Kesian!

 Kurangnya kesedaran sivik betol. Eh ai pulak yang teremo ni dah kenapa? Bukan apa,ai kesian tengok makcik cleaner tu nak kutip sampah korang nih. Kesian weh,terbongkok-bongkok dia!  Korang ada otak,korang pk la sendiri ya!





 




p/s: sayangilah mother nature kita. Peace!

No comments:

Post a Comment