26 Sep 2012

Sakit itu anugerah

Salam,

Ai di klinik gigi. Dah berapa tahun tak pernah jumpa dentist. Gusi bengkak.

Alhamdulillah, ai percaya setiap sakit itu ada hikmahnya. Dan ai percaya sakit itu adalah sebahagian proses tuhan nak mengampunkan dosa-dosa kecil kita.

Tahun ini adalah tahun sakit ai kot. Tahun-tahun sebelum ni just demam biase je tapi tahun ini mencatat rekod sebab da beberapa kali ke klinik. Antibodi lemah sgt.

Mula-mula gastrik. G klinik Mediviron presint 14. Siap termuntah dlm bas bagai. Lepas gastrik eczema. Amik ubat kat Poliklinik An-Nur juga kat presint 14. Lepas tu alah pada ubat sampai kena injection bagai kat Klinik Maria. Siap urine ngan blood test. Now, sakit gigi.

Semoga ini la penyakit terakhir utk tahun 2012. Panjang umur kita jumpa tahun depan.


p/s: environment dan dikelilingi oleh org yg 'pembawa penyakit' tu yg infection kat ai tuh. Masa kat Tempat keje dulu elok je x penah pon.


Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment