2 Aug 2012

Majlis Perkahwinan Syafiq (16tahun) & Yana (14tahun)






Salam Ramadan,

Tgk video ni. Sweet sgt.. Pengantin Lelaki 16 tahun yg perempuan 14 tahun. Tahniah dan selamat menjalani kehidupan berumah tangga ya dik!

To me, tak salah nak kawen muda asalkan masing-masing tahu nak bahagikan masa antara pelajaran dan rumahtangga. Bagi yang pandang serong kat kapel ni,so what?? Dia kahwin bukan minta duit korang pon. Daripada buat maksiat ada baiknya dorang kahwin.

Jodoh, pertemuan semua ni di tangan tuhan.Siapalah kita nak menolak semua perancangan Dia. Bagi yang asyik tanya bila ai nak kahwin, ini jawapannya...




























Ai tak kahwin ni ada menyusahkan uolls ke?? Ada minta duit uolls ke? So shut up bad ass



Astagfirullah al Azim...  Ittakullah.. Nanti raya minta maaf.

1 comment:

  1. betul tu.. dah jodoh kan.. kalau kawen muda apa salahnya.. mak pak x bantah elok lah tu.. bila tgk vidoe ni kan.. satu jer nak komen macam tgh main permainan kawen2 budak2 tecik suka tu.. sbb pengantin perempuan dia tukan... ala tomei..tomeeeeiiii..kan?

    ~jiran meja depan skali~

    ReplyDelete